monologue

最期は端的に

シカゴタイプライター OST Be My Light 케빈오

最近観てるドラマ、ost も素敵

 

 

 

 

Look up at the stars that light the night sky.

밤 하늘을 밝히는 저 별들을 바라봐요

夜空を照らす あの星たちを見あげて

Wherever you are, remember they shine.

어디에 있든 그 별들은 빛나고 있다는 걸 기억해주세요

どこにいようと その星は輝いていると覚えててください

 

Oh when the wind blows, I'm feeling you here.

바람이 불어오면 그대가 곁에 있음을 느껴요

風が吹いてくれば あなたがそばにいることを感じる

Forever I'll know that forever you're near in my soul.

언제나 기억할거에요 항상 내 영혼안에 있는 그대를

いつまでも忘れない いつも僕の魂の中にあるあなたを

 

This my prayer in darkness, don't let go of me.

어둠속의 제 기도를 놓지 말아주세요

暗闇の中の僕の祈りを手放さないでください

Do you know where your heart is?

It's where I want to be.

그대의 마음이 있는 곳이라면 제가 있고 싶은 곳이죠

あなたの心がある場所なら 僕がいたい場所なのです

 

Without you here I'm falling. What else can I do?

그대없이 전 완전하지 않아요 그대없인 무엇도 할 수 없어요

あなたなしでは不完全 あなたなしでは何もできないのです

Through the years I'm calling, I'm calling home to you.

오랜 시간 동안 그대를 찾고있어요 그대에게 닿을 수 있도록

長い間 あなたを探しています あなたに届くように

 

Be the one who says I want you evermore inside.

저를 원한다고 말해주세요 그대의 마음 속에 언제나

僕をほしいと言ってください あなたの心にいつまでも

 

You're the only one who knows me.

그대만이 저를 이해해주는 사람이에요

あなただけが僕を理解してくれる人です

Won't you be my light? Be my light. Be my light.

저에게 빛이 되어주세요 저에게 빛이... 저에게 빛이...

僕の光になってください 僕の光に…

 

Somewhere in our dreams, in our highest heights,

우리의 꿈 속 어딘가...우리의 가장 최고의 순간 어딘가에

僕らの夢のどこか…僕らの一番 最高の瞬間のどこかに

I'm there in between. I'm there in the light. 

그 사이에 제가 있어요 그 빛 안에 있어요

その間に僕がいます その光の中にいます

 

This my prayer in darkness, don't let go of me.

어둠속의 제 기도를 놓지 말아주세요

暗闇の中の僕の祈りを手放さないでください

Do you know where your heart is?

It's where I want to be. 

그대의 마음이 있는 곳이라면 제가 있고 싶은 곳이죠

あなたの心がある場所なら 僕がいたい場所なのです

 

Without you here I'm falling. What else can I do?

그대없이 전 완전하지 않아요 그대없인 무엇도 할 수 없어요

あなたなしでは不完全 あなたなしでは何もできないのです

Through the years I'm calling, I'm calling home to you.

많은 시간 동안 그대를 찾고있어요 그대에게 닿을 수 있도록

たくさんの時の間 あなたを探しています あなたに届くように

 

Be the one who says I want you evermore inside.

저를 원한다고 말해주세요 그대의 마음 속에 언제나

僕をほしいと言ってください あなたの心にいつまでも

 

You're the only one who knows me.

그대만이 저를 이해해주는 사람이에요

あなただけが僕を理解してくれる人です

Won't you be my light? Be my light.  

저에게 빛이 되어주세요 빛이 되어주세요

僕の光になってください 光になって

 

Won't you be...

 

Look up at the stars that light the night sky.

밤 하늘을 밝히는 저 별들을 바라봐요

夜空を照らす あの星たちを見あげて

Wherever you are, remember they shine in your heart. 

어디에 있든 그 별들은 빛나고 있다는 걸 기억해주세요

どこにいようと あの星は輝いていると覚えててほしい