monologue

最期は端的に

내가 너가(What if) 산이(San E)

 

 

만약에 말야 내가 너가 된다면 말야 What if what if

もしもだけど 僕が君になったら What if what if

말도 안 돼 알아 혼자 생각해봤어 마냥 I was just thinking

ありえないのは分かってる 一人考えてみた もし I was just thinking

Whatever want whatever need 너의 취향과 입맛 맛 맛

Whatever want whatever need 君のタイプと好きな味

Whatever want whatever need 내가 너가 너가 내가

Whatever want whatever need 僕が君に 君が僕に

 

된다면 내가 너가 된다면 너의 생각

なったら 僕が君になったら 君の考え

뭘 원하는지 뭐가 필요한지 진짜 속마음을 알 수 있다면

何を求めてるのか 何が必要なのか 本心を知れたなら

대답할 가치도 없지 got a perfect plan

答える価値もないよ got a perfect plan

어디 갈래 뭐 먹을래 매번 don't have to ask

どこ行く 何食べる 毎回 don't have to ask

괜찮아 말함 진짜 괜찮은 건지 안 괜찮은 건지

大丈夫って言葉 本当に大丈夫なのか 大丈夫じゃないのか

너의 언어 너의 코드 I wanna know

君の言語 君のコード I wanna know

 

Young king Young queen Two of us 행복 walk in

Young king Young queen Two of us 幸福 walk in

Guess what? 상상 마치 매직 널 보며 I just imagine

Guess what? 想像はまるでマジック 君を見ると I just imagine

Dang It will be amazing

 

만약에 말야 내가 너가 된다면 말야 What if what if

もしもだけど 僕が君になったら What if what if

말도 안 돼 알아 혼자 생각해봤어 마냥 I was just thinking

ありえないのは分かってる 一人考えてみた もし I was just thinking

Whatever want whatever need 너의 취향과 입맛 맛 맛

Whatever want whatever need 君のタイプと好きな味

Whatever want whatever need 내가 너가 너가 내가

Whatever want whatever need 僕が君に 君が僕に

 

Hu hu hu hu 생각만 해도 기분 up 내가 너가

Hu hu hu hu 考えるだけで 気分 up 僕が君に

된다면 너의 느낌 너의 오감

なったら 君の感覚 君の五感

만족시켜 소리 지를 텐데 Ooouuuu

満足させて 声を上げるのに Ooouuuu

자 이제 우리 뭐 할까 Wanna drink Wanna trip

さぁこれから何しようか Wanna drink Wanna trip

이미 다 안다니까

すでに全部分かってるから

괜찮아 말함 진짜 괜찮은 건지 안 괜찮은 건지

大丈夫って言葉 本当に大丈夫なのか 大丈夫じゃないのか

너의 언어 너의 코드 I just know

君の言語 君のコード I just know

 

24k 순도 높은 행복 walk in Guess what?

24k 純度の高い幸福 walk in Guess what?

Let's just have fun and feeling this moment

 

만약에 말야 내가 너가 된다면 말야

もしもだけど 僕が君になったら

말도 안 돼 알아 혼자 생각해봤어 마냥 I was just thinking

ありえないのは分かってる 一人考えてみた もし I was just thinking

Whatever want whatever need 너의 취향과 입맛 맛 맛

Whatever want whatever need 君のタイプと好きな味

Whatever want whatever need 내가 너가 너가 내가

Whatever want whatever need 僕が君に 君が僕に

 

I become you You become me

이렇게 너가 되어 날 바라보니 참

こうして君になって 僕を見つめてみた 本当

그땐 이해 안 됐는데 이젠 이해가 돼 I understand

あの時は理解できなかったのに 今は理解できる I understand

 

I become you You become me

반대로 너가 내가 되어 내 진심을 본다면 분명히

反対に君が僕になって 僕の本心を見たら 明らかに

짠 감동할 텐데 I like the way we are But I was thinking

感動するのに I like the way we are But I was thinking

 

Whatever want whatever need 너의 취향과 입맛 맛 맛

Whatever want whatever need 君のタイプと好きな味

Whatever want whatever need 내가 너가 너가 내가

Whatever want whatever need 僕が君に 君が僕に

Whatever want whatever need 너의 취향과 입맛 맛 맛

Whatever want whatever need 君のタイプと好きな味

Whatever want whatever need 내가 너가 너가 내가

Whatever want whatever need 僕が君に 君が僕に

Whatever you want